zondag 9 april 2017

A button a day keeps the doctor away!

Button heaven!

Joepie, het is zo ver! De geweldige samenwerking tussen Karel en mijzelf is vanaf nu te koop, 12 exclusief door ons ontworpen buttons! Nergens anders verkrijgbaar :)



Slechts 1 euro voor een button (exclusief verzendkosten)!
10 euro voor een setje van alle 12.
#dingendiefijnzijn :)

Kwaliteitsvolle buttons met metalen achterkant en makkelijk sluitbare pin.
Om zelf te dragen of als origineel geschenk te geven.

Bestellen maar!
Mail me (adres rechts op blog) of reageer hier onder.

''Falen is onbelangrijk. Je hebt de moed getoond jezelf voor gek te zetten.''
-Charlie Chaplin-

Shop 'till you drop en nog een fijne zondag lieverds,
Els en Karel

9 opmerkingen:

  1. Stoer zeg, jullie eigen lijn!! Ik ga lekker nadenken welke mijn favorieten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om met jouw woorden te spreken: Tof! Graag als ik ben ga ik gelijk bestellen ;) 1x dingen die fijn zijn wit voor op mijn fijne dingen prikbord, 1x ride that bike voor op mijn fiets, 1x get lost with me omdat ik al jaren verdwaald ben ;) 1x geluksplantjes om toch 1 van je graslelies te hebben en 1x feed me chocolate voor snailmail. Laat maar even weten wat de verzendkosten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!