zondag 2 april 2017

Bijna 38, nog niet volwassen

Zondag Zeedag

Bijna 38, nog steeds last van mijn voet en toch...


-kocht ik afgelopen week voor het eerst sinds ongeveer een kwart eeuw (ik word oud..) een salopet!
-at ik 2 keer een ijsje
-liep ik op blote voeten op het strand
-spetterde ik mijzelf al gillend nat
-raapte ik schelpen
-staarde ik naar rare wezens in de wolken
-werd ik blij als een kind van opgehangen slingers (Jip en Janneke!)
-...
 bijna weer een jaar ouder en niets minder kinds.

Ik ga het nooit leren.
Wil ik trouwens niet.

37, wel het jaar van mijn eerste tattoo.
Best volwassen of, voor anderen, misschien net niet ;)

Ik weet nog steeds niet alles, ik voel nog steeds te veel, denk te veel, laat te weinig los, ben te streng voor mij, te lief voor een ander,...
Ik ben er nog niet, ergens ben ik er wel al.
Ik kom er misschien wel nooit, maar ik blijf hopen, geloven, proberen.
Leven noemen ze dat zeker ;)?

"Eigenwaarde en zelfvertrouwen put je niet uit perfectie maar uit het accepteren van imperfectie.''
-Tony Crabbe-

Nog een zalige zondag, geniet van de koers of de lente én voor wie het van toepassing is: fijne vakantie!

Liefs Els


11 opmerkingen:

  1. Gelijk heb je, blijf maar lekker een beetje kind. Zulke mensen zijn het gelukkigst! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent jezelf en dat is goed!

    Fijne zondag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijf ajb jezelf. Een lieverd en ook stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor nu: (alvast) gefeliciteerd! Altijd goed om ook voor een deel jong te blijven! En verder wens ik je nog veel vrolijke verjaardagen voor de toekomst :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijf maar fijn zo kinds. Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jarig......ik ook bijna en al wordt het een oneven jaar (ieks) ik hoop ook dat ik een eerste tattoo durf, dat mijn boek deze maand uitkomt en ook ik blijf heerlijk kind hahaha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht vandaag nog dat het eigenlijk andersom had moeten zijn. Oud beginnen en dan terug naar kind. Haal het beste uit beide werelden en geniet. Gefeliciteerd lieve Els! XX

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!