dinsdag 22 augustus 2017

Dankbare Dinsdag

Dank van mij, dank aan mij

Dank zeggen, dankbaar zijn, die dankbaarheid tonen, geluk delen,...
Het één zet het ander aan tot het groeit en groeit en groeit...

Afgelopen 2 weken waren wij 5 dagen in Engeland, daar hing ik 7 Geluksvissen op. Ik kreeg al één reactie terug. De andere dagen waren wij op pad in België én Nederland (zie Instagram), daar liet ik 6 Geluksplanten achter. Ik kreeg al 4 reacties! Waaronder één van een meisje dat in De Krook (bib te Gent) aan het blokken was voor haar tweede zit. Toen ze er wat door zat nam ze even een pauze buiten en daar zag ze mijn plant! Hij staat nu op haar bureau om haar te steunen. Zo een reactie krijgen geeft me dagenlang een grote glimlach om mijn lippen! Of het meisje in Eindhoven dat me een foto stuurde van haar met mijn plant: zalig!
#dankbaar!

Ook alle mensen die buttons bestellen en dan super toffe foto's sturen van hen met mijn buttons op: ook al zo tof!
#dankbaar

Gisteren weer een echo van mijn borst gehad (jaarlijkse controle wegens een grote cyste) en alles zag er goed uit, olé!
#dankbaar

Vandaag even geen dokter. Vandaag bak ik brood, dweil ik ons huisje en ben dankbaar voor alles wat er wél is.


''Zet je wonden om in wijsheid.''
-Oprah Winfrey-

Nog een fijne Dankbare Dinsdag,
liefs Els

6 opmerkingen:

  1. Fijn dat uitslag van de controle goed was. Misschien zag je er erg tegen op en voel je je nu weer een stuk beter. Lieve groet, M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om reacties op je giften te krijgen en je foto goed was idd olé
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zo lief dat je dat doet! En wat fijn dat je ook reacties krijgt. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat doet toch goed, reacties krijgen! Ik vind het zo stoer dat je geluk blijft delen. Fijn, goed bericht na de echo X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je die visjes uitdeelde. Fijn dat de echo goed is.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!