donderdag 8 maart 2018

Vrouwendag

Internationale vrouwendag

Vrouwendag en regen? Kruip onder een dekentje en begin te lezen!


#geïnteresseerd, noem het een opwijking :)

Een mooi hoopje vrouwen:
In het bos
Noord
The sun and her flowers
Zo scherp je kon er ook niet geweest zijn
Creative Flow
Huiselijk haken met Club Geluk
The Plant Pharmacy

Mijn boekenkast begint echt een vrouwenkast te  worden en ik hou er van!

Merci aan alle meelezende vrouwen, jullie zijn geweldig, geef jezelf een dikke kus van mij! Nog een fijne Vrouwendag!

''Een sterk karakter is niet alleen vasthouden aan jouw mening, maar ook jouw mening durven te veranderen.''
-Olaf Hoenson-

Liefs Els






6 opmerkingen:

  1. The Plant Pharmacy: ik dacht efkes dat het was om planten te genezen, haha, dat is mijn hoofd natuurlijk, ik heb zo'n boek nodig, want ik wil zo graag meer planten in huis, maar ze leven helaas vaak niet lang bij mij...
    Fijne vrouwendag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie boeken vullen je kast! Creative Flow klikt verkeerd door. Ik wil dat soort dagboeken volledig zelf tekenen. anders had ik hem zeker via jouw blog besteld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ooit veel gelezen mijn zoon zei onlangs nog als ons ma in hare leeszetel zat dan mochten we ze niet storen,, maar de laatste jaren kan ik me niet lang meer focussen op het lezen is gekomen na de chemo en ik vind het wel spijtig. Groeten en veel leesplezier.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!