dinsdag 19 juni 2018

14 jaar

Huwelijksverjaardag

Vandaag ben ik mijn Karel dankbaar voor 14 mooie huwelijksjaren. Hoewel mooi natuurlijk relatief is. We hebben onze portie miserie gehad maar zijn er samen sterker uitgekomen. "My strength comes from my pain." Dat delen wij.

We zijn natuurlijk al langer samen; 237 maanden. Hij maakt alles mooier, minder pijnlijk, veel leuker en lichter. Ik ben nog altijd liever samen met hem dan alleen.
Hoewel ik graag alleen ben...





Zondag greep hij nog deze eenhoorn voor mij op de kermis. Hij laat me zijn wie ik ben, en dat doet deugd.

Merci Karel, voor alles!
 

''In goede gesprekken richten partijen zich niet tot elkaars woorden, maar tot elkaars bedoelingen.''
-Ralph Waldo Emerson-

Nog een fijne Dankbare Dinsdag,
Els



9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie 237 maanden. Fijne feestdag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke proficiat! Geniet van jullie dagje vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zeg je dat mooi, hij maakt alles veel leuker, lichter.
    Gefeliciteerd samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd, ik wens jullie een heerlijke dag toe en natuurlijk nog heel veel goede jaren erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd! En nog veel plezier van én met elkaar!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met elkaar! Nog vele jaren samen X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne vent die Karel van jou en jij bent ongetwijfeld een lieve schat voor hem. Gefeliciteerd met jullie 237 maanden en nog veel meer maanden vol dingen die fijn zijn gewenst XxX

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!