dinsdag 28 augustus 2018

Vooruitgang

Hop met de geit

Seffens vlieg ik er na een maand vakantie weer in. (Omdat onze bakkerij sluit zijn wij verplicht onze 4 weken vakantie in 1 keer op te nemen.) Het zal 'efkes pieken', zoals wij zeggen.
Het was een mooie maand en net als in de Zomergasten aflevering met minister Wiebes was het thema: vooruitgang. (Even tussen haakjes: ik zag nog maar een deeltje van de aflevering én ik ken niets van zijn politieke kleur/voorkeur dus daar associeer ik mij niet mee.)

Terwijl ik het Wiebes hoorde zeggen besefte ik dat het ook voor mij(n vakantie) geldt: je hebt optimisme nodig. Als je gaat voor 200 en je komt van 0 dan is het al heel wat als je op 150 strandt. Dat is een overwinning, geen falen!
Woehoe, fijn inzicht!
Dus dank u minister!





Ik las tijdens onze 5 dagen Engeland eindelijk Walden. Soms lastig, soms raar maar bovenal boeiend en inspirerend!

''Er is geen goed dansen of slecht dansen. Dansen is dansen.''
-Olaf Hoenson-

Fijne Dankbare Dinsdag,
liefs Els

3 opmerkingen:

  1. Succes met het starten van het werken. Het zal je misschien een beetje zwaar vallen na al die weken! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat we een lange, warme nazomer krijgen. Dat maakt het nagenieten van de zomer(-vakantie) makkelijker! Succes in je eerste werkweek X

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!