dinsdag 21 augustus 2018

Zomergasten

Tussen het mijmeren en verwijlen door....

even een dienstmededeling ;)

Ik heb nog een weekje vakantie, Karel ging vandaag terug aan het werk :(
We hebben 2 geweldige weken samen doorgebracht. 5 dagen in Engeland, de andere dagen zaten we hier en daar voor een dagje. Veelal in België maar ook geregeld in Nederland.

We wandelden, zwommen, lazen, lachten, verlegden grenzen en omzeilden beren op de weg. Later meer.

Heel af en toe keken we wat tv (uitgesteld) en werd ik een beetje verliefd op Marleen Stikker. 
Ik zag haar in Zomergasten en was 3 uur geboeid; wat een Madam! Ze is gigantisch slim, belezen, geëngageerd, breed geïnteresseerd, moedig, vooruitstrevend,... Dringend tijd dat ze meer aan bod komt in de media.
Je kan de podcast nog luisteren en zondag is er natuurlijk een nieuwe (ongetwijfeld boeiende) Zomergasten aflevering. Geniet er van!



''Jij bent de hemel; al het andere is slechts weer.''
-Pema Chödrön-

Ik kom langzaamaan weer in de echte wereld, u hoort nog van mij ;)
Liefs Els

5 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!