dinsdag 23 oktober 2018

Powersongs

Hunger

Goedemorgen! Meestal heb ik wel een liedje waar ik me aan optrek. Dat liedje verandert geregeld maar wat ze gemeen hebben is dat het meestal liedjes van vrouwen zijn, dat ze vol power zitten en dat ze een boodschap uitdragen.
Al enkele maanden is dit mijn liedje: hunger van Florence + The Machine !
Je kan er lekker op dansen en de tekst snijdt door je ziel...

Kunstenfestival Watou.
Dank u Florence dus, op deze Dankbare Dinsdag!

Hebben jullie ook (tijdelijke) powersongs? En de welke dan?
Niet vergeten: donderdag is het tijd voor dE LeeSclub!

''Wat me overkomt, kan me veranderen maar het kan mij nooit klein krijgen.''
-Maya Angelou-

Nog een fijne dinsdag,
liefs Els

5 opmerkingen:

  1. Indrukwekkende tekst! Ik zou ech nooit meer puber willen zijn, oud(er) worden bevalt een stuk beter X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kunstwerk, mocht je erin lopen ?
    Ik vind het een geweldig mooie uitspraak van Maya Angelou.
    Fijne dinsdag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaahhhh... dankjewel voor deze, nog niet gezien/gehoord. Ook zo’n heerlijke clip. Ik ben groot fan van ‘Big God’ van Florence & the M. Nu heb ik niets met ‘ghosting’ (daar gaat de tekst over), maar het refrein is zo krachtig en ze zingt met zoveel emotie, dat ik het heerlijk vind om mee te zingen en alles eruit te gooien, whahahaaaaa! Vooral in de auto (sorry mede-weggebruikers :-)) Ook een super clip trouwens. Ik wil wel meedansen daar... (al ben ik niet zo goed)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!