dinsdag 27 november 2018

Bieke en Agata

Op een roze zondag

Maanden geleden zag ik foto's van Agata, gemaakt door Bieke Depoorter. Die foto's raakten me en bleven in mijn hoofd rondspoken. Ik was dan ook heel blij toen ik las dat Bieke een solo tentoonstelling kreeg in het Fomu.
Zondag zijn we geweest en het was super indrukwekkend!

Meer foto's op mijn Instagram.




De Sint mag me altijd een foto brengen :)
Naast de foto's van Bieke was ik ook kei hard onder de indruk van het werk van Zanele.

Kunst kan geweldig inspireren, kan voedsel voor de ziel zijn. Kunst kijken geeft mij vooral de goesting om zelf aan de slag te gaan, om de platgetreden paden te verlaten en mijn eigen weg te zoeken.

Daar ben ik dankbaar voor op deze #dankbaredinsdag!


''De angst om te verdwalen ben ik kwijt sinds ik mezelf heb gevonden.''
-?-

Fijne dag nog,
Els

4 opmerkingen:

  1. O ja, kunst doet van alles met je, het kan je ontroeren, blij maken maar ook droevig. Het kan je kippevel bezorgen, kortom het wekt altijd emotie op, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kunst blijft inspireren, ook als je het niet mooi vindt. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kunst kan iets uitbeelden wat niet onder woorden valt te definiëren. Dat vind ik er zo prachtig aan. Mooie quote!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de foto’s van Depoorter zo enorm triest en desolaat en kan daar op dit moment niet tegen.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!