dinsdag 6 november 2018

Odes

Odes oftewel Dingen Die Fijn Zijn

Vorige week zag ik in DWDD dat David van Reybrouck een nieuw boek uit heeft: Odes.  Een boek waarin hij vol enthousiasme schrijft over de dingen die hij 'fijn' vindt. Deed me gelijk aan mijn blog denken, aan mijn bedoeling die er achter schuilt. Blij dat ik niet alleen ben met die opwijking ;)

Dit is één van mijn 'odes', te zien op de stand van L&M books, op de boekenbeurs!

Iets helemaal anders: het begint tijd te worden om je #teamonderhemmeke button te bestellen. Mijn Damartkes liggen al klaar :)

Nog een fijne #DankbareDinsdag!

''Kleinigheden lijken van geen belang, maar ze schenken een kalm geluk. In elke kleinigheid huist een engel.''
-Georges Bernanos-

Liefs Els

3 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!