donderdag 21 februari 2019

Op een haar na 40

Groot meisje, klein meisje

5 jaar geleden deed de super getalenteerde Marloes de Vries een oproep op haar Instagram. Iedereen mocht een romantische boodschap aan iemand insturen, zij koos er een paar uit die ze in haar mooiste letters op papier zette én naar jouw geliefde stuurde. Ik deed mee en Karel was één van de gelukkigen! Nog steeds staat mijn 'gedicht' ingekaderd op de vensterbank als een ode aan Marloes én aan de liefde tussen Karel en mij.

We zijn bijna 5 jaar verder en er is nog niets veranderd. Behalve... sinds ik Heidi leerde kennen op Instagram luisteren we 's avonds dikwijls naar haar op Klara.
Zij sprankelt op mijn gms-scherm en ze spat sprankelend uit onze radio. 
Vorige week, voor Valentijn, mocht je een liefdesboodschap insturen die zij dan voorlas op de radio. Ik stuurde mijn 'Marloes-boodschap' in én... Heidi las ze voor.
Zooo cool: Hier kan je ze herbeluisteren (op het einde van deel 7).
Heidi is volgens mij trouwens ook een kei opwijkende Madam!
En ik? Ik word gewoon nooit volwassen, dat staat al vast :)
En jij?

Watou Kunstenfestival 2018

''In het midden van de winter leerde ik eindelijk dat er in mij een onoverwinnelijke zomer schuilt.''
-Albert Camus-

Nog een fijne opwijkende donderdag!
Liefs Els

Leestip van de week: Moederschap. Volgende week dE LeeSclub!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!