dinsdag 23 april 2019

Zoutelande

Blij dat je hier bent

Ik ben dankbaar, op deze Dankbare Dinsdag, voor:
-de Paasklokken die nog steeds komen
-de rust van de ochtend
-Zoutelande, in het liedje en in het echt
-de genezende kracht van de natuur
-het schrijftalent van Lara Taveirne
-de fun van rommelmarktjes
-het plezier van een paasei
-het gezelschap van Karel
-alles dat ontluikt en spruit
-dat die drukke dagen weer gepasseerd zijn

Back to work :)






Waar ben jij dankbaar voor?

''Leven betekent je vergissen. Volmaakt zijn, betekent je vaak vergist te hebben.''
-John Henry Newman-

Fijne dag gewenst,
Els

2 opmerkingen:

  1. Vandaag dankbaar voor oudste die een beetje troost zocht bij de mama en het hopelijk ook voldoende van me kreeg, dankbaar voor middelste die met de regelmaat een belletje naar me doet om effe bij te kletsen, dankbaar voor jongste omdat ze mij toch maar een minimeneerke schonk ( de schoonzoon zit daar ook wel voor iets tussen blijkt),een minimeneerke dat ik wel kan opeten van verliefdheid, dankbaar genieten van op een eenvoudig campingplekske en plein nature en mij daar de koning te rijk voelen, dankbaar voor de echtgenoot die samen met mij op dat plekske stil zit mee te genieten,dankbaar voor mijn viervoeterkes wiens trouwheid oneindig is... en dankbaar voor nog zoveel kleine, grootse dingetjes meer. Dankbaar omdat je mij er weer eens even over doet nadenken... Zo belangrijk "dankbaar zijn". Fijne avond, Els.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!