dinsdag 25 juni 2019

In het echte leven

Zweten en glimlachen

Zoals dit blogje doet vermoeden heb ik zaterdag de Lucien Van Impe Classic overleefd :) En het was naast afzien ook schoon, zo samen op pad. En nadien was ik en moe én hyper, ja het geeft echt een kick om zoiets te doen.

Dus was ik nog fit genoeg om naar de Buchbar te hollen (tram 1 reed, tram 2 gemist) want daar signeerde Barbara haar geweldige boek, dat ik een tijdje geleden al kocht in de Buchbar. Het enge was dat ik dan wel moest zeggen dat ik DingenDieFijnZijn ben. Alé ja, moeten. Ik wou het wel. Al ben ik 'in 't echt' niet echt een held:) Maar ik deed het toch en daar ben ik nu blij om want Barbara was tof en ons gesprek ook!

De dag daarna gingen we naar Bokrijk. Voornamelijk omdat we de Sixties daar nog niet hadden gezien. Daar aangekomen viel mijn frank dat Lore daar werkt. Die ik ook enkel maar online ken. Kende. Want ook haar sprak ik aan en ook dat was tof.

Dat is het schone van bloggen en Instagram. Je kan er ook mensen mee ontmoeten 'in 't echt'! En ook al vind ik dat eng, ik ben blij dat ik het twee keer deed. 2 Madammen die online tof leken bleken dat ik het echt ook. En echt contact doet zo veel meer deugd! Dank u lieve Madammen!
#dankbaredinsdag






Oh ja: er zijn nog bundels te koop, dus laat jullie gaan aub :)


''Vanaf vandaag ga ik van mijzelf houden zoals ik nu ben. Ik stop met wachten tot ik perfect ben.''
Affirmatie van Louise Hay

Hou jullie fris,
Els

6 opmerkingen:

  1. Wat fijn de ontmoeting met Barbara zo positief was. Dankzij internet leer je inderdaad soms de leukste mensen kennen, die je anders misschien niet had ontmoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne en positieve blog, Els! En de quote is weer zo goed!
    Liefs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om zo trots op jezelf te zijn Els! Ik wens jullie ook frisheid1

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed dat je je voorgesteld hebt. Ik snap dat je dat soms moeilijk vindt, maar je ziet, je wordt er gewoon sterker van. Verder mijn complimenten voor je sportieve prestatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi dat jullie samen de Lucien van Impe classic hebben gereden, Geeft een goed gevoel hè als het je is gelukt.
    Hele goede quote !

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!