dinsdag 1 oktober 2019

Eten met Nijntje

Wat een moois

Zoals jullie al op mijn Instagram konden zien ben ik fan van het kookboek van Nijntje. Zo fan dat ik vorige week al drie dingen uit dat boek heb gemaakt, voor mij echt wel een record. Ik lees graag kookboeken omdat ze me inspireren en ik dan ideetjes op doe voor ooit. Maar dat ooit kwam nu dus heel snel ;) Ik maakte de perencrumble, de linzenpilav en de wortelpap.En het was allemaal lekker (en eenvoudig). Aanrader.

Ik las ook Laat je zien! Een boek over de leugens die we onszelf wijsmaken. En een boek dat je een aanmoedigende schop onder je kont geeft. Ook weer een aanrader :) Boeken zijn niet alleen mijn food (buttons van 'Books are my food' zijn nog te koop, 1 euro) maar ook mijn adem. Zonder kan ik echt niet. En ze maken van mij een beter mens.
#Dankbaar op deze regenachtige #DankbareDinsdag!

Donderdag is Karel jarig dus dan ga je mij hier niet zien, alvast een fijne week en weekend! Hou je droog.



''Zelfacceptatie is stoppen met energie verspillen aan vechten tegen jezelf.''
-Olaf Hoenson Wilson-

Nog een fijne dinsdag,
lees ze,
Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  

7 opmerkingen:

  1. Ik wist niet dat er een heus kookboek van Nijntje was. Ik ga het meteen opzoeken in de bieb en reserveren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt tof, veel groenten en makkelijke recepten. En mooi!

      Verwijderen
  2. Ken je het Nijntje museum in Utrecht ? Wij zijn er met al onze kleinkinderen geweest maar we vonden het zelf ook leuk. Als je ooit in de buurt bent moet je toch even binnenwippen.
    Fijne dag donderdag en alvast gefeliciteerd.
    Geniet van de regen, het is fijn voor de natuur denk ik altijd maar !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk boek van Nijntje. Zou het mij ook nog alles kunnen leren eten ;) En staat er ook een taartrecept in voor donderdag? Fijne dag donderdag en alvast hiep hiep hoera Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast een heeeeeerlijk verjaardagsfeest donderdag! Lekker genieten saampjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd alvast voor Karel en ik wens jullie een hele fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!