dinsdag 22 oktober 2019

Half dankbaar

Een halfke...

Snipverkouden.
Ik voel me ondertussen niet meer bijna-dood ;) Het is al overgegaan in half dood. Vandaar mijn #halfdankbaredinsdag ;) Ik ben nog steeds wat suf en moe en mijn hoofd zit nog vol snot en doet pijn als ik beweeg maar alla.. er is beterschap op komst. Karel en ik zijn beide ziek, klinkt romantisch, is het niet :) Maar ach, het is ook dat maar.

Ondertussen was er wat meer tijd om te lezen, ik las Wanderlust uit en heb van elke pagina genoten! Het was soms even doorbijten maar ik heb zo veel boeiende dingen gelezen en zoooo veel zin gekregen om nog meer te wandelen! Ferme aanrader!

Wat lees jij nu?


Nog een fijne #dankbaredinsdag!

''Je maakt je leven uit wat je hebt, niet uit wat je mist.''
-Kate Morton in De vergeten tuin-

Liefs Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  

9 opmerkingen:

  1. Beterschap alletwee en nog maar lekker even samen uitzieken en er het beste van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Half dood klinkt ook nog niet top en samen ziek betekent aan eigen zorg overgeleverd. Dat het maar snel helemaal over mag gaan en jullie weer spinglevend van de fijne dingen kunnen genieten Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben net begonnen aan een psychologische thriller!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga weer lezen. Ik had een boek over bossen en paddenstoelen. Die is weer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. opo het moment lees ik niet zoveel. maar ik wens jou volledige beterschap dan is half weer heel :))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ellendig om samen ziek te zijn. Hopelijk knappen jullie snel op. Ik lees ( voor de tweede keer) In de ban van de ring en vind het geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!