dinsdag 19 november 2019

Bloot zijn en beginnen

Naakt zijn.

Bloot zijn, naakt zijn. Uzelf bloot geven. Letterlijk of figuurlijk. Dit weekend was het van beide wat. We gingen naar de geweldige tentoonstelling Bloot zijn en beginnen te Waasmunster. Echt een aanrader. 5 super vrouwen geven zichzelf aan ons en dat is mooi om te zien.






Ik zag ook de aangrijpende film 52 Tuesdays. En las, eindelijk, Let op mijn woorden.

Het was dus een weekend vol vrouwen die zich bloot geven, kwetsbaar opstellen.
En daardoor net enorm krachtig zijn.

Dat kwetsbaar opstellen doe ik ook, hier. Oordeel zelf maar of het ook krachtig is.



''Het leven bestaat uit fouten maken én deze jezelf kunnen vergeven.''
-Maya Angelou-

Nog een fijne, dankbare dinsdag,
Els

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie er van hebben genoten, grappige cartoons. Een mooie locatie daar, de Koolputten, aan een zijarm van de Schelde, toch ? De Flandrien Cross was daar ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tentoonstelling met blote vrouwen merk ik dat me niet zo aanspreekt. Ik bemerk bij mezelf een bepaalde weerstand, dat ik niet altijd alles hoef te zien van anderen of zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik was bij jouw in de buurt he. Moest nog aan je denken. Vind België heel 'schoon' ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!