zondag 20 december 2015

Warme tradities

Zweten en tranen ;)

Amai, amai, een zondag vol tradities!
Eerst in het giga reuzachtige Reuzenrad op de Kerstmarkt te Antwerpen. Oh man, waarom groeit dat elk jaar ;)?
Maar er is verbetering, ik stopte al met in mijn broek doen na rondje 2. Er bleven dit jaar dus 3 rondjes over om te genieten van het geweldige uitzicht:





Voor de Wolkenclub!


En dat allemaal uit liefde. Want Karel geniet telkens enorm, het is ook hij die al de foto's neemt want ik moet mij heel de tijd vasthouden :)
Maar ach, ik heb weer iets om trots op te zijn.

Na het rad gingen we, ook jaarlijkse traditie, naar de Schorre te Boom voor Music For Life. De Warmste Week is ook dit jaar weer enorm hartverwarmend en ontroerend. Dit jaar zitten er voor het eerst drie vrouwen 'in de iglo', ook al zo geweldig.
Het was fijn om even deel van dit moois te zijn (al stond ik er wel met tranen in mijn ogen door het verhaal van 'de kaboutertjes').
Wie nog geen actie heeft gesteund of een plaat heeft gekocht: doen!
En als je Candy hoort van Paolo Nutini denk dan eens aan ons :)
(Onze goede doelen dit jaar: Natuurpunt en Moeders voor Moeders)

Waar het vol lieve mensen loopt laat ik graag een Geluksplant achter!


Go Linde!



Nu tijd voor wat broodnodige rust. Ik voel mij al de ganse week wat ziekjes en hoest me te pletter. En er komen 2 weken van heeeel van werken aan en ahja, nog een paar feesten ook ;)

Always do what you are afraid to do.
Ralph Waldo Emmerson

Fijne week gewenst!
Liefs Els


11 opmerkingen:

  1. Dapper mens ben je met een enorme kanjer aan je zijde
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow!!! Ik krijg al kriebels als ik naar die foto kijk. Dat je dat durft...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik durfde vroeger pas op de laatste dag van de kermis in de zweefmolen en had dan spijt dat ik niet eerder was gegaan ;-)
    You rock girl, samen met Karel.
    Ik wens je beterschap en veel om van te genieten, X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dat je het toch hebt gedurfd! Veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hè het uitzicht van zo hoog! Als klein kind was het naast de rups dé attractie op de 3 oktober kermis in Leiden. Of ik het nu nog durf... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dapper van je hoor Els,
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind een reuzenrad ook altijd eng, maar ga er toch in!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zal je een prachtig uitzicht hebben gehad! En weer een angstje overwonnen, topper! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!