dinsdag 4 oktober 2016

Dankbaar in Pink

Er gebeurde dit, er gebeurde dat

Al mag je eigenlijk niets nieuws kopen deze maand, koop toch dit boek!


Kristien, zelf bk patiënte, schenkt per verkocht boek 1 euro aan Pink Ribbon, waar wacht je dus nog op!?

In Er gebeurde dit, er gebeurde dat doet Kristien verslag van haar leven. Haar leven met bk (zoals ze het zelf noemt). Maar daarnaast bevat dit boek ook autobiografische verhalen over haar verleden. Haar 2 vorige huwelijken, de dood van haar zoontjes, de ziekte van haar zus,...
Dit alles op een eerlijke, boeiende en enorm openhartige manier. Voor mij is Kristien op haar best als ze over zichzelf schrijft.
Het wringt soms, het schuurt. Het is pijnlijk én ontroerend. Het is een enorm moedig boek. Het is vooral een echte Hemmerechts, wederom.

Dus daarom, op deze Dankbare Dinsdag: dank u wel Mevrouw Hemmerechts! Om met uw woorden onze wereld rijker te maken!

Kopen, lezen en delen.

Een bijzonder geschenk is niet altijd verpakt
zoals je het verwacht.
-Jonathan Lockwood Huie-

Liefs Els

6 opmerkingen:

  1. Nu ben ik niet zo'n fan van deze madam maar je maakt me wel nieuwsgierig... toch wel eentje om te onthouden! Voor een volgende vakantie want aan leestijd kom ik helemaal niet meer toe. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haar romans daar ben ik ook niet zo een fan van, maar haar autobiografisch werk wel!

      Verwijderen
  2. ik ga eens even aan de google
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je onderbouwde tip. Bewaar ik voor ooit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!