zondag 2 oktober 2016

Goegekocht

Goegekocht op Goegekregen

Zalige zondag wederom...
Goed geshopt op de rommelmarkt van Goegekregen deze ochtend:


Kleurpotloodjes die ik ooit had als kind én een cd van Tom Waits. Ik kende enkel Martha (van deze cd) maar ben na een paar uurtjes luisteren al dol op gans de cd. Past ook helemaal bij het weer van vandaag.
Ik blog wat, ik lees wat, ik kleur wat in mijn favoriete kleurboek van het moment en hoor de plantjes in de tuin juichen bij al die regen...
Morgen is mijn allerliefste Karel jarig en zijn we nog een dagje samen thuis.
Happy me.

Het gelukt zit weer in de kleine dingen.
Fijn!

-Lazy trip to heaven on the wings of your love
Banana moon is shining in the sky,
Feel like I'm in heaven when you're with me
Know that I'm in heaven when you smile,
Though we're stuck here on the ground, I got something that I've found
And it's you.-

Nog een zalige zondag lieverds,
Els

8 opmerkingen:

  1. Haha, Tom Waits, mijn Carel is er helemaal weg van en heeft menig c.d.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd alvast en veel plezier morgen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast van harte voor Karel
    Fijne week en tot d boekbespreking, HA
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Karel en maak er een mooie, vrolijke en feestelijke dag van!
    Ha, Tom Waits! Mijn man heeft ALLES van Tom Waits! :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alleen al de verpakking! Hoop dat jullie een heerlijke dag hadden samen vandaag. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat jullie een heerlijke dag hebben vandaag. Gefeliciteerd Karel!!!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd en nog een fijne (rest van de) verjaardag samen, X

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!