donderdag 20 oktober 2016

Opwijking in kleur

Kleuren met 2dehands kleuren

Seffens ga ik een extra dagje werken, inspringen voor een collega.
Dus geen lekker-luie-Els-dag. Maar ik ga toch snel snel even kleuren in één van mijn favoriete kleurboeken, met mijn favoriete kleurdoos: allemaal potloodjes gekocht in de kringwinkel! Dat maakt me extra vrolijk, een doos als een regenboog, gevuld met stuk voor stuk gekozen potloodjes: #dingendiefijnzijn!
Noem het een opwijking :)

Donker weer geeft donkere foto's :(
Nog een fijne opwijkende donderdag lieverds!

Dans elke dag, al was het maar in gedachte.
-Rabbi Nahman-

Liefs Els

8 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je vrolijk wordt van al die kleurtjes Els.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Donker weer maar je hebt het er kleurrijk op gezet. Vanaf nu noem ik het gezellig weer. Gezellig binnen, kleuren met een kopje thee, kleuren. De herfst is best gezellig! Werkse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is de mooiste verzameling, gebruikte kleurpotloden. Hier ook zo'n schat die niet meer door kinderhanden gebruikt wordt. Maar die gaat niet naar de kringloop ;-)
    Fijn dat je inspringt voor een collega. Ik wens je een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wat een leuke foto, kleuren is heel relaxed. Wat een rijke vondst bij de kringloop. Hartelijke groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En wat een leuke foto, kleuren is heel relaxed. Wat een rijke vondst bij de kringloop. Hartelijke groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat ook fijn om te doen, maar gun mezelf er bijna nooit tijd voor... Misschien dan kleuren in gedachte ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!