vrijdag 31 augustus 2012

Eentje voor Marina

Wat wolken en wat poezen...



Dit is een blogje speciaal voor  Marina. Omdat dat een lieve madam is, met een hele fijne blog!
En Marina, naar het schijnt is het echt een goede 'wolken-hemel-zomer'. Dat heeft te maken met de stand van de zon samen met de soort wolken en ... Een zomer voor een clubke dus ;)





Stunter Sieriel.



Stuntster Caries.
 Els probeert een foto te nemen van haar hofke als het al wat donker is...



Fijn weekend allemaal, liefs Els

16 opmerkingen:

  1. Jullie kunnen wel een Wolkenclub oprichten samen. Hihi.
    Ik zag laatst trouwens ergens een speciaal boek over wolken. Heb je zoiets al?
    Wat een lieve stunters heb je daar. Wist je dat er twee soorten katten zijn? De zogeheten 'struikkat' en 'boomkat'. Met andere woorden: de ene oort blijft het liefst op de grond, de ander klimt graag en zit graag hoog. Zo te zien heb jij twee boomkatten. Wij hebben een struikkat én een boomkat. Het verschil kun je merken.

    Vergeet ik nog het belangrijkste:
    Je pakje is vandaag na 8 dagen éindelijk aangekomen!! Joehoepie. Leuk gedaan weer, meis.
    En die foto's zijn om bij weg te dromen.
    So thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oef, het is er!!!
      Sieriel was eerst een struikkat, tot Caries er bij kwam, sindsdien is hij ook een boomkat! Merci, ik wist die termen nog niet!)
      Liefs Els

      Verwijderen
  2. :0) Bloos, bloos!
    Dank je wel, en ja heerlijke wolkenzomer, ondanks het slechte weer van juli zijn we op wolken zo verwend geweest en dat maakte al dat gure weertje goed hé, en het blijft maar duren die schoonheid, tof hé!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Els, Via Marloes ben ik hier. Wat een leuke blog heb je! Ik ga je volgen. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je leuke kaart (met extra's!), dat was een goed begin van mijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Ela, nou jij hebt er ook een fan bij hoor wat een gezelligheid bij jouw, een heel fijn weekend groetjes irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En weer een mooie wolken foto!

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, die laatste foto had van mij kunnen zijn. Ik ben ook zo'n fotograaf! Katten zijn echte acrobaten hè. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, die laatste foto had van mij kunnen zijn. Ik ben ook zo'n fotograaf! Katten zijn echte acrobaten hè. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, die laatste foto had van mij kunnen zijn. Ik ben ook zo'n fotograaf! Katten zijn echte acrobaten hè. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede foto die laatste! ;)
    Mooi die luchten! En heerlijke acrobaten heb je!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!