woensdag 29 augustus 2012

Fietsen en een lapke...

Pink again

Maandagavond was het een perfecte fietsavond! We reden 15 kilometer, best al flink hé? Mijn man is van die afstanden gewoon (en zelfs veel meer) maar ik niet hoor... Het was echt heel fijn: ideaal weer, mooi groen, schitterende luchten én zonsondergang:










Mooi hé!? Genieten....
Ik stop dus inderdaad 'om de 5 minuten' om een foto te maken, maar ja er is zoveel moois te zien én te delen. Ik heb al een geluk een geduldige man ;)

En een primeur, een lapke buiten mijn eigenste dorp:






 Ik hoop dat het wat glimlachjes mag brengen!
Als een van jullie ooit een van mijn lapkes ziet hangen mail mij dan maar, dan krijg je een prijs :D

Maak er nog een fijne woensdag van,
liefs Els



19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's!!!! Dat inspireert! Ik ga nog meer fietsen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalige foto', en die wolken zo leuk om delen, dank je wel!
    Ik fiets ook graag, het maakt mijn hoofd leeg omdat ik zoveel werk heb al dat moois te ontdekken vergeet ik al de rest :0)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij delen veel hé...
      Fietsen en wandelen, zo simpel maar heel 'werkzaam'...
      En al dat moois is gratis, ook een plus!
      Liefs Els

      Verwijderen
  3. Wat een schitterende foto els ,wat houd ik daar ook van fijn dat ik mee kan kijken Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 15 kilometer is veel hoor, petje af! Haha, en als je ook nog eens overal stopt om foto's te maken ben je zo een hele dag kwijt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een Prachtige foto's en heerlijk z'n fietstocht. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie schapenwolkjes, lekker zo'n rondje fietsen! En 15km is al een hele afstand!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend die foto's en vooral dat lapje... Ik zou dat ook eens moeten doen. Alleen al heel spannend om het ergens op te hangen lijkt me!! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een mooi lapje is dat, maakt de boom lekker vrolijk. En oh die luchten zijn mooii, hihi ik zie het al helemaal voor me, jij spot weer een mooie lucht en hupsakee in de remmen en fotograferen...en poeh 15km is best flink ver, knap hoor! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, echt hupsakee en dan bijna botsing met de fietsen enzo ;)

      Verwijderen
  9. dat heb ik nu van u geleerd zie: luchten fotograferen, en bomenlangsvanonder :)
    uw foto's zijn weer heel schoon
    die lapjes, ik durf nog altijd niet hè, trouwens eerst schoon dingen maken voor mezelf hihi, als ik eens echt niet weet wat ermee te doen, dan ga ik de lantaarnpaal vlak voor ons huis inpakken, maar ik ga mij echt een misdadiger vinden hè
    zeg uw lapjes, zijn die herkenbaar aan iets?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik doe het ook nog altijd in mijn broek hoor!
      je lantaarnpaal aan je huis: cool!!!
      en nee, ze zijn niet echt herkenbaar...dat durf ik helemaal niet hoor. mss aan klungelighied en rozigheid ;)

      Verwijderen
  10. Prachtige foto's! En dat lapje om de boom is echt leuk! Hier in de stad zie je wel vaker dat 'wildbreien' (zo noemen ze dat geloof ik) en ik moet er zeker altijd om glimlachen! Het maakt de saaie straten en pleinen net even vrolijker!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!