donderdag 9 augustus 2012

Love is all

Samen:

 


In navolging van Veerle nog eentje, een van mijn all time favorieten:

Aan mijn prinses

Liefste, hart en woorden
houden voor jou sil,
jij blinde vlek in mijn vermoorden
van wat ik vergeten wil.

Kleine vink, lieve kleine kinkel
-de liefde speelt mij parten-
baby-face, bijou, scharminkel
voor wie ik alles weer wil tarten

tot ik als vroeger, blind van pijn
weer neerlig, eenzaam in het laken.
Het gaat niet om het zijn
maar om wat wij er van maken

Envoi:
prinses, ik beschrijf wat ik bewonder,
wat ik vrees, bemin of haat
prinses, nu ik u ken kan ik niet zonder
gedoog niet dat ik u verlaat.

Jotie T'Hooft

Maak er een liefdevolle donderdag van, liefs Els


 


4 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!