woensdag 15 augustus 2012

Moederkesdag!

Amai, tis warm

Het was veel te warm om te werken... Maar toen kwam ik thuis en stond dit op mij te wachten:





Lief hé!? Van mijn man en onze 2 poezen ;)
't Zijn schatjes!

Vandaar een gedicht voor hen:

Bekentenis

Ik mag je.
Nee. Ik mag je niet.
Ik moet je. Dat bedoel ik.

Ik heb je lief.
Nee. Heb ik niet.
Ik word je lief. Dat voel ik.

Ik ga met jou.
Nee. Ga ik niet.
Ik sta je bij. Beloof ik.

Ben stapel op je.
Hou je vast.
Ik. Hou. Van. Jou.

Geloof ik.

Bart Moeyaert

Aan alle lieve mama's : een hele fijne moederdag!!!
Liefs Els



12 opmerkingen:

  1. Oh wat lief! En wat een leuk vaasje! En zonnebloemen, hoe geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moederdag vandaag? Bij ons al in mei geweest! Mooi gedichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij ons ook, wij hebber er dus 2 (ook voor de papa's!).

      Verwijderen
  3. Nou, da's lief!!!!!!
    Leuke vaas. Die heb ik in het rood en is één van m'n lievelingsvazen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De mijn ook, terwijl ik eigenlijk niet zo voor blauw ben.
      De HEMA hé...

      Verwijderen
  4. Moederkes Maria dag, mooi! Mooie zonnebloemen, lief van je lief!
    Dikke knuffel van Susan die vandaag ook voor jou een verrassing heeft, je bent winnaar van mijn Give Away samen met Bien maakt! Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het al gezien: woeha!!!!!!!!!!!!!! De eerste keer voor mij, super!
      maak er een mooie verjaardag van, hieperdepiep!
      Ik wens je alle liefs, goeds, fijns, moge al je dromen uitkomen!!!
      Liefs Els

      Verwijderen
    2. Leuk hoor dat het je eerste give away is die je gewonnen hebt. Eindelijk gisteren verstuurd, maar zag in mijn mail dat je dat al had gelezen hihi.
      Dankjewel lieverd voor je mooie wensen! Knuff!

      Verwijderen
  5. hey dat is er ook eentje uit mijn boek dat ik een supertof vindt, gewoon omdat hij zo mooi speelt met taal!
    ai nu kan ik het niet meer gebruiken :-) toch niet direct in elk geval

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!