dinsdag 25 oktober 2016

Dankbaar

Dankbaar voor zelfbegoocheling

Aan zee besefte ik het weer, de kracht van de geest.
Naar zee ga je om je hoofd leeg te laten waaien...dat kent iedereen. Ik ging de zee in, met schoenen aan (niet te diep) en liet de zee mijn zorgen wegspoelen.
Ik huppelde door de golven en voelde me vrij en vrolijk. Mijn innerlijke kind voeden...
De kracht van de zee, de kracht van de geest.
Mooi.

Dankbaar!


Herkenbaar?


Je kan maar op twee manieren leven;
alsof niets een wonder is of
alsof alles een wonder is.
-Albert Einstein-


Nog een fijne Dankbare Dinsdag lieverds,
Els

10 opmerkingen:

  1. mooi! De zee is ook zo geduldig vind ik altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je graag willen zien huppelen, blije lieve Els. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoewel ik heel blij ben te wonen in de Betuwe mis ik de kust ook wel. Het strand, de zee, de golven, het geruis... Als je ergens tot rust kan komen is het wel daar. Lekker met een 'leeg' hoofd weer naar huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, de kracht van water voor mij, want een rivier heeft ook dat effect of een meer. Het geeft ook gelijk een deken van rust over me heen, alleen al het zien van water. Fijn hè!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!