zondag 5 augustus 2012

Weekend

...en wat voor 1:

Vol allerlei leuks! We moesten er van profiteren want komende weken is het niet enkel zaterdag maar ook zondag werken dus...





 Thuis mosselen gegeten, uit Hulst (wel 'op mijn gat gevallen' van de prijs!), mmm.





Veel moois gezien op de Museumnacht (Jimmie Durham in het Muhka is dit).





Naar Heist geweest, lekker ontspannen ondanks het iets mindere weer.
Een ijske van de Panache smaakt altijd :D






En ontspannen met een boekske in de duinen. Daar kan ik pas echt goed lezen, er is niets anders te doen. Thuis zie ik steeds allerlei kluskes die nog moeten gebeuren enzo, niet bevorderlijk!
Ben in deel 2 , Vlammen, van de Hongerspelen bezig, spannend!

En nog maar eens een gedicht, deze keer speciaal voor Marina en haar vriendin

Leven is
afscheid nemen
is springen in een
wurgend water en
verlangen

van boterbloemen en
glazen stemmen
blijft gebroken kleur
en klank en alleen zijn

alles wat we zouden
willen worden is reeds
lang voor ons gebeurd.

N.N.

Maak er allemaal een heel fijne week van!
Liefs Els

13 opmerkingen:

  1. O zo mooi, pakkend (er lopen hier traantjes)
    Dikke merci Els
    Ik schreef tussen de regels door ook een beetje over jou, als je zoekt ga je het tegenkomen, telephatie en blogband, het bestaat en is iets dat ik koester!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het gezien hoor, ik koester samen met jou, liefs Els

      Verwijderen
  2. ja dat lezen! dat lukt mij thuis ook niet altijd, gelijk ge zegt: altijd andere dngen te doen, wij gaan op vakantie naar huisjes met zwembad en doen daar voor de rest niet zoveel, maar wel : heeeeel veel lezen: wat dit jaar een probleem is want bij ryanair is het gewicht beperkt en we zijn hier met 5 lezers (gemiddeld 10 boeken meedoen voor 14 dagen) da is dus echt kiezen: een fles shampoo of een boek, een haardroger of een boek,....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel leuk, 5 lezers, maar lastig idd. Bij mij thuis was niemand een lezer, helemaal lastig: 'zit ge daar weer met nen boek'.
      Sjans dat mijn man ook ne lezer is, die vindt het niet raar om een valieske boeken mee te doen :D
      liefs Els

      Verwijderen
  3. Aaah, lekker in de duinen lezen. I like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk in de duinen boeken lezen, wat een genot dat het kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook een boek aan het lezen, zalig toch, in alle rust je kunnen verdiepen in leuke verhalen.
    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's leuk dat je mij volgd, ik jou nu ook :-) groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey lieverd ik zie dat ik een paar dagen heb gemist en kom eens even uitgebreid op bezoek na mijn tuinperikelen ;). Zo te zien hebben jullie zalig genoten. Ja ik ken dat, thuis kan ik ook niet op mijn kont zitten, ja effe bij een bammetje of zo en lezen alleen in tijdschriften en ook die krijg ik bij lange na niet uit hihi. Jammergenoeg is het strand hier ver weg, maar och mij hoor je niet klagen. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij moeten er ook een uurtje voor rijden hoor, maar soms moet je dat eens doen hé!
      Schelpen rapen, uitwaaien, ijske, lezen en weer vol moed naar huis :)
      liefs Els

      Verwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!