Tradities.
Jaarlijkse tradities, als geruststellende stapstenen doorheen het hectische leven: ik hou er van!
Dit weekend kwamen er een paar samen. Pasen en mijn verjaardag komende donderdag.
Op zondag stond ik op om chocolade eieren te zoeken (verstopt door Paashaas Karel) en daarna reden we naar Heist om met onze blote voeten in de zee te gaan; een verjaardagstraditie.
Als afsluiting keken we A good person waarna ik mijn ogen uit mijn hoofd huilde. Ook goed. Voelde heel bevrijdend.
Seffens ga ik werken maar eerst lees ik nog een beetje in Badje 3.
Heb jij fijne Paasdagen gehad? Met tradities?
Stay in the game, little starling. I know it’s hard sometimes. But it’s interesting as hell, and that’s what you came for.
-Elizabeth Gilbert-
Liefs Els
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!