Posts tonen met het label blote voeten in de zee. Alle posts tonen
Posts tonen met het label blote voeten in de zee. Alle posts tonen

dinsdag 15 oktober 2024

Duimen

Vandaag.

Vandaag ga ik terug werken, 3 weken na mijn val. Ik werkte een dikke week verder met pijn, had toen een paar dagen vrij en kreeg nog een week ziekteverlof voorschreven door de spoedarts. Hij voorspelde zeker 4 weken pijn. Ik ben nu in de fase dat ik redelijk kan zitten en liggen. Stilliggen. Bewegen in bed doet nog veel pijn. Heb een beetje schrik dat het zware werk (heel de tijd op mijn benen en veel heffen en tillen) me terug meer pijn zal bezorgen. Afwachten.


Zondag gingen we met onzen blote voeten in de zee. Om de verkiezingen wat weg te spoelen ;) En vooral omdat het onze verjaardagstraditie is. Nog eens Hiep Hiep Hiep voor Karel! Ik zal daar vandaag wat aan terug denken.

Ik ben in een goed boek bezig: Camping.Over Camping gesproken. Ik drink thuis geen koffie maar soms denk ik er wel over om dit te kopen. Voor zo eens af en toe toch koffie te maken. Geeft me zo een heerlijk vakantie-gevoel. Iemand ervaring mee?
 
Authenticity is balance.
-Heather- 

Fijne dag, duim voor me,
Els

 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 

dinsdag 2 april 2024

Pasen en verjaren.

Tradities.
 
Jaarlijkse tradities, als geruststellende stapstenen doorheen het hectische leven: ik hou er van!
Dit weekend kwamen er een paar samen. Pasen en mijn verjaardag komende donderdag.
 
Op zondag stond ik op om chocolade eieren te zoeken (verstopt door Paashaas Karel) en daarna reden we naar Heist om met onze blote voeten in de zee te gaan; een verjaardagstraditie. 
 

Wat een mooie dag!
 
Als afsluiting keken we A good person waarna ik mijn ogen uit mijn hoofd huilde. Ook goed. Voelde heel bevrijdend.  

Seffens ga ik werken maar eerst lees ik nog een beetje in Badje 3.
 
Heb jij fijne Paasdagen gehad? Met tradities?
 
Stay in the game, little starling. I know it’s hard sometimes. But it’s interesting as hell, and that’s what you came for. 
-Elizabeth Gilbert-

Liefs Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!