dinsdag 15 oktober 2024

Duimen

Vandaag.

Vandaag ga ik terug werken, 3 weken na mijn val. Ik werkte een dikke week verder met pijn, had toen een paar dagen vrij en kreeg nog een week ziekteverlof voorschreven door de spoedarts. Hij voorspelde zeker 4 weken pijn. Ik ben nu in de fase dat ik redelijk kan zitten en liggen. Stilliggen. Bewegen in bed doet nog veel pijn. Heb een beetje schrik dat het zware werk (heel de tijd op mijn benen en veel heffen en tillen) me terug meer pijn zal bezorgen. Afwachten.


Zondag gingen we met onzen blote voeten in de zee. Om de verkiezingen wat weg te spoelen ;) En vooral omdat het onze verjaardagstraditie is. Nog eens Hiep Hiep Hiep voor Karel! Ik zal daar vandaag wat aan terug denken.

Ik ben in een goed boek bezig: Camping.Over Camping gesproken. Ik drink thuis geen koffie maar soms denk ik er wel over om dit te kopen. Voor zo eens af en toe toch koffie te maken. Geeft me zo een heerlijk vakantie-gevoel. Iemand ervaring mee?
 
Authenticity is balance.
-Heather- 

Fijne dag, duim voor me,
Els

 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 

1 opmerking:

  1. Mijn man zet altijd koffie met zo'n ding. Je moet dan ook goede koffie kopen, hoor! Hij neemt Segafredo, de gewone maling (Espressokoffie is te dus qua maling, geloof ik). Alle collega's komen hem altijd graag ophalen omdat hij zulke lekkere koffie zet ;-)
    Beterschap, ik hoop dat het goed lukt allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!