dinsdag 8 oktober 2024

Update

Een barstje in de feestvreugde.

Vorige week had ik het hier over mijn val en de pijn die bleef en het feesten voor Karel. De pijn bleef, we gingen toch naar Engeland voor een dag en een nacht. De pijn bleef, we kwamen vroeger terug naar huis en gingen naar de spoeddienst; daar bleek dat ik een barstje in mijn bekken heb. Zucht.

Engeland was mooi, Margate is een aanrader, de tidal pool is geweldig. Waarom hebben wij in België en Nederland geen tidal pools? Wat een uitvinding!


Jammer genoeg kon ik niet ver stappen, niet lang zitten, niet aangenaam liggen,... Het hele feestuitje viel zo wat in duigen. Ik voel(de) me schuldig ten op zichte van Karel. We zullen ooit eens terug moeten gaan :)

Nu moet ik een week verplicht rusten. Dus mag ik niet gaan werken. Voel ik me dus ook schuldig ten op zichte van mijn collega's. Oh wat is het fijn om mij te zijn ;)

Wél een lichtpuntje: Ik ben geïnterviewd voor Antwerpen Leest! Wat een eer!
Je leest het interview hier.
Het is zo fijn om lid van die community te zijn. Ik ben een trotse Stadslezer!
 
Ik kocht 5 boeken op 2 dagen tijd en las er 0,5 (Een lange zomer). Nu ben ik bezig in Wat een einde. 
 
Niet kunnen (mogen) werken, niet mogen fietsen en wandelen terwijl het zo een mooi weer is: niet goed voor mijn gemoed. Gelukkig zijn er boeken :)


Dare to believe every single day. Be who you are. -Polly-
Lees ze,
Els
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 
 
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!