donderdag 26 september 2024

Boeken!

Herfst: boeken-tijd.

Ik lees altijd en overal maar sommige mensen lezen meer tijdens de herfst en de winter. Voor hen breken er een mooie tijden aan. En de oogst is rijk! Een nieuwe Nikki Dekker, Sally Rooney, Maartje Wortel, Lara Taveirne, Jandy Nelson en zo veel meer...
 
Ondertussen ben ik bezig in de nieuwste Kathy Mathys: zo mooi! 
 
Koop een boek voor jezelf, dat verdien je. Of laat zien dat je aan iemand denkt door die een boek te schenken. 
 

Boekenambassadeur zijn, noem het een opwijking :)
En daaromtrent heb ik binnenkort nog een nieuwtje! Voor mij best spannend maar het was ook leuk! Hou Antwerpen Leest maar in de gaten :)
 
VPRO boeken is ook een aanrader! En Boeken FM!
 
 
 
Every ending is also a beginning. When something doesn’t work out—personally, professionally—it makes space in your life for something else that might. Whatever happened yesterday, or last week, or six months ago, or ten years ago, you have today. New day! New canvas! You get to keep trying, exploring new possibilities, and surprising yourself. 
So, breathe. Unclench your jaw, lower your shoulders, and breathe. You’ve got this.
-Maggie Smith- 


Lees ze,
Els 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Boeken ( en tijdschriften) lezen. Heerlijk, vooral als het buiten herfstig is.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!