dinsdag 17 september 2024

Huilen

Lastig.

Ik heb het al dagen lastig, al weken een beetje maar de laatste dagen heel hard. Allerlei gedoetjes; niets echt erg maar gewoon te veel. Dus heb ik last van hartkloppingen, druk op borst, spierpijn, slecht slapen, maaglast en veel naar het toilet moeten lopen. Ik voelde ook al dagen een hysterische huilbui zitten. Die maar niet kwam. Seffens moet ik naar mijn werk vertrekken en je raadt het al: daar was ze! Veel lawaai, snot, bibberlip, naar adem happen,... all the way dus.
 
#ptss zucht

Met dat gezicht moet ik seffens gaan werken.
Zucht. 
Maar ik voel me wel al minder bibberig en een beetje opgelucht. Er is nog druk maar de overdruk is er af, zoiets.
#dankbaredinsdag
We zullen het zo maar zien :)
 

 
Misschien moet ik mij een Moonbird kopen ;)?
 
Ben net begonnen in Een clandestien leven. Spannend. 

I hope your week ahead is all sunshine, because I want that for us all, but if it’s not, I hope you take a deep breath and see the storm for what it is. It’s not the weather. It’ll pass. -Maggie Smith-

Liefs,
Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Die moonbird, heb ik ook al overwogen. Maar ze zijn zo duur ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat stress met een mens kan doen hé rustig blijven maar dat is gemakkelijk gezegd en met die gedoetjes die er bij komen ,,,, en huil maar eens af en toe. Groetjes van Simonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!