donderdag 12 september 2024

Einde gemist.

Series.

Wij zijn best ouderwets. Wij kijken nog gewoon digitale tv, nemen series op en zo. Netflix en van die dingen hebben wij niet. Vooral op BBC zijn veel toffe series en zo veel tijd hebben we niet dus dat is allemaal meer dan genoeg.

Maar laatst keken we A good girl's guide to murder en stond het einde van de laatste aflevering er niet op!? De serie was zo goed dus dat is echt ferm jammer. Nu keken we High country, niet zo goed, maar toch bleven we verder kijken om te weten wat er gaande was; bleken er 4 hele afleveringen te ontbreken! Weten we nog van niets! Hebben jullie dat ook soms? Of is dat typisch Proximus? 

Gelukkig hebben boeken dat probleem niet ;) Momenteel lees ik: De leugen voorbij.  Echt heel goed. Het is een Karen Pirie verhaal: yes! Daar is ook al een reeks van (goed!) en die is nu te zien op Max. Over Will Trent is er ook een serie op tv, die proberen we nu op te nemen.... afwachten ;) Will uit het geweldige Waarom we logen.
 
Eigen kweek.

 
 
Ondertussen maak ik chocoladepudding, perenconfituur, stoofperen en gevulde courgette. (Er is nogal veel lastigs gaande.) Mijn hoofd heeft afleiding nodig ;) Noem het een opwijking :)
 
Tell me, what is it you plan to do/ with your one wild and precious life?” 
-Mary Oliver- 

Hou jullie warm,
Els
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 
 
 


1 opmerking:

  1. A Good Girls Guide To Murder heb ik over gehoord en gelezen, maar hij kreeg een wat gemiddeld cijfer. En om die reden (nog) niet begonnen. Maar als ik het zo lees hier, dan is het toch de moeite! Je hebt me overtuigd, het wordt mijn volgende serie : D
    Hij staat overigens op Netflix, dus mocht je de serie heeeeel graag af willen maken, dan zou je een kort abonnement kunnen aanschaffen. Dus dan weet je dat hij er is, bij deze ; )

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!