dinsdag 3 september 2024

Back to work.

Amai.

Oh, mijn maand vakantie zit er op. Seffens terug aan het werk. Ik heb geen zin :)
Het duurt bij mij altijd even eer ik er echt in kom, in de vakantie. Eerst die drukke 2 weken en 2 dagen met Karel die voorbij vliegen, daarna een paar dagen ontprikkelen. Dan een paar dagen dat het mij allemaal goed afgaat (ongeveer halfweg vorige week). Dus net als ik er goed in word is het gedaan ;)

Niet jaloers zijn, een maand klinkt lang (is het ook) maar ik heb ook maar 20 dagen vakantie hoor. Maw: al mijn (betaalde) vakantie moet ik in 1 keer opnemen; omdat onze winkel dan gesloten is. Elk voordeel heeft zijn nadeel. Zoiets.

Detail uit ons Schots vakantiehuisje.

Gelukkig zijn er altijd goede boeken. Delilah Green doet niet aan gevoelens bijvoorbeeld. 

Hoe is het met jullie?
 
What are some joys—big or small—from the summer that you want to hold onto?
-Suleika- 

Liefs,
Els


 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 

1 opmerking:

  1. O, dat is wel jammer, die "vakantieregeling", dat je alles ineens op moet maken...
    Leuk, die detailfoto!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!