donderdag 5 september 2024

Hetzelfde

Grappig toch...

Grappig toch hoe een mens elk jaar denkt dat de vakantie echt impact zal hebben, dat je dit jaar die vakantie-modus langer gaat vasthouden (in je lichaam en hoofd), hoe je sterker in je schoenen zal staan en beter met de prikkels en waan van de dag zal kunnen omgaan, als je maar je best doet. En hoe dat na 1 dagje terug aan het werk al helemaal mislukt is...
 
Is dat herkenbaar? 
Normaal ben ik dan boos op mezelf en teleurgesteld in mijzelf. 
Maar dit jaar denk ik: zo gaat het elk jaar, dit is wie ik ben. Ook maar een mens.
Ergens diep in mij zal er nog wel een sprankeltje vakantie-Els zitten. Groter, sterker en rustiger. 
Ze is er, al voel ik ze niet (meer).

Na-zwem-in-meer-pollen :)


Ten gepaste tijde komt ze wel weer even naar boven, om me de moed te geven om kopje onder in een ijskoud meer te duiken ofzo. 

 
Essentieel voor het buitenzwemmen: schoenen! Dit is het eerste jaar dat we er hebben en ze zijn nu al onmisbaar voor ons.


Leestip: Augustusblauw.  Fan!!!!!
 
 
Authenticity is balance. The ground is always moving under your feet. People are different from each other, and their needs change. Your needs change. Welcome the gifts of this unpredictable day and trust that when you love deeply in spite of your fears, you will be loved in return. -Ask Polly-
 
Liefs,
Els
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!