donderdag 19 september 2024

Huilen is goed

Huilen als opwijking.

Huilen is goed, doet deugd. Het opent wat ik onbewust had afgesloten. Als de poort toe is, de luiken gesloten dan is het gedaan met voelen. Ook het goede. Jammer genoeg. Als ik te veel overprikkeld ben, ptts welig tiert in mij, dan sluit ik me (onbewust) grotendeels af. Voor alles. Zo geraak je in een loop waar je maar moeilijk uit raakt. Blijkbaar helpt giga hard huilen. Hoera!
 
Nu richt ik me bewust extra op  'Dingen Die Fijn Zijn':
-Karel en ik zijn vandaag 26 jaar samen, dat vieren we met lekker eten vanavond
-de zon schijnt
-binnenkort is Karel jarig en dat gaan we fijn vieren 
-het nieuwe boek van Nikki Dekker verschijnt bijna
-dat van Lara Taveirne ook
-dat van Bruce Springsteen,voor zijn 75ste verjaardag, is er al en dat is niet normaal mooi: met een box er rond en al! Wow! Moet je hebben als Bruce fan (ik heb het!).

Momenteel lees ik Creation Lake; spannend!

 

That’s the real reward of learning to be sensitive and emotional out in the open: finally learning to cultivate close relationships that are trusting, loving, and mutually supportive. Finally learning to be your whole self without apology. Finally learning to relax and enjoy the love you share without fear. -Ask Polly-


Wees lief voor jezelf,
Els 
 

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!