Moeder natuur
Ik ben dankbaar voor de mooie dagen die we hebben maar ergens maken ze me ook wel een beetje bang... Het is te veel van het goede, niet?Ondanks mijn lichte angst probeer ik er mateloos van te genieten. Ik zuiver mijn ziel en longen en vul mijn hart en zuurstofvoorrraad:
| Week van het bos! |
Het was een mooi weekend, laten we er samen een mooie week van maken!
''Je bent wie je vandaag kiest te zijn, niet wie je gisteren was.''
-Wayne Dyer-
Nog een fijne Dankbare Dinsdag,
Els