dinsdag 16 oktober 2018

Oh mooie dagen

Moeder natuur

Ik ben dankbaar voor de mooie dagen die we hebben maar ergens maken ze me ook wel een beetje bang... Het is te veel van het goede, niet?

Ondanks mijn lichte angst probeer ik er mateloos van te genieten. Ik zuiver mijn ziel en longen en vul mijn hart en zuurstofvoorrraad:


Week van het bos!




Het was een mooi weekend, laten we er samen een mooie week van maken!

''Je bent wie je vandaag kiest te zijn, niet wie je gisteren was.''
-Wayne Dyer-

Nog een fijne Dankbare Dinsdag,
Els

4 opmerkingen:

  1. Ja het is wel een beetje zorgelijk zo langzamerhand. Leuke foto trouwens van die harige kuiten en die van jou ernaast

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die foto's! Ik wil mij helemaal geen zorgen maken, maar bijzonder is het zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad fijn, én zorgelijk, dit mooie weer.
    Maar ik geniet er volop van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owww... Ik ben er ook zo eentje... Heerlijk, maar dit is niet zoals het ‘hoort’... :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!