dinsdag 20 mei 2014

Zaadjes enzo

Hoe kleine dingen groots kunnen ontroeren:

Courgettes (3de poging, iets eet ze allemaal op als ze buiten staan...).

Courgettes groeien geweldig hard, knap he!

Basilicum.

Tuinkers.

Een bloemetje met zaad er in, van Delhaize, benieuwd wat er te voorschijn gaat komen.
Ik hou van zaadjes! Ze planten, zien groeien, verplanten, ... Een dagelijks genot en een klein wonder.
Echt iets om dankbaar voor te zijn!

Net als voor de zaadjes in mijn hoofd. Die momenteel niet zo fel groeien...nood aan vakantie?
Maar dus wel heel dankbaar en gelukkig én ontroerd, voor en door mijn zaadjes.

Soms vergeet ik het geluk gewoon te zien, hoe dom van mij...
Maar al een geluk heb ik mijzelf om mij daar op te wijzen;)

Vandaag is een mooie dag, nem! Verplicht gelukkig zijn dus:

Al wordt het feest ooit afgerond
Maar vandaag, vandaag
Het geeft niet wat er morgen komt
Maar vandaag, vandaag
Is een mooie dag, jaja
Het is pompompiedom, het is lalala

-JackoBond-

Fijne dinsdag nog,
liefs Els



7 opmerkingen:

  1. Leuk, mijn groenten beginnen ook al te groeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het zijn de slakken bij mij ook alles opgegeten ,nieuwe poging

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier word er ook geregeld over geluk gekeken. En die zaadjes het is inderdaad super fijn om deze te zien uitgroeien tot... Prachtig hoe de natuur gewoon doet waar ze goed in is.
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey lieverd ik heb eens effe de zaadjes blogpost terug gelezen...had ik blijkbaar gemist...zoals ook enkele anderen hiervoor ;). Maarreh je maakt natuurlijk geen zinloze prutserijtjes...dat weet je ook wel hè?! Die prachtige geluksvisjes van je en die echte Els'en en en...die zijn allemaal stuk voor stuk de moeite waarden jij maakt er ook weer anderen blij mee. Een heleboel voor ons om dankbaar voor te zijn :D. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je weer mooi opgeschreven. Heel veel geluk met je ontkiemende zaadjes en het groeien van de groenten en bloemen
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Ik heb ook net het plezier van zaaien ontdekt. Zo leuk als er al iets komt piepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het lukt jammer genoeg niet elke dag om het geluk even goed te zien, maar het proberen op zich is al een hele stap! En die plantjes maken in elk geval héél gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!