dinsdag 19 mei 2015

This one goes out to the one I love

200 maanden!!!

Vandaag zijn Karel en ik 200 maanden samen. 
Met hem is alles mooier en fijner dus daarom: dikke dank u wel Karel!
Ik zie je nog even graag als vroeger, eigenlijk zelfs nog liever. Toen hield ik van een idee en nu hou ik van jou, met al je goede en een paar iets minderen kanten ;)
Ik kan me geen fijner leven voorstellen dan met jou, op naar nog een maand of 600 samen...

Marloes zei het al mooi:


-Omdat ik 35 ben, nog altijd Sint en Pasen van je krijg, dat je me van de glijbaan laat gaan
voor roze koeken als ik braaf ben (en het voorlezen)-

Voor dit alles, nog steeds van toepassing al ben ik al 36, en nog veel meer ben ik hem dankbaar.
Wat is het fijn om je vrouw te zijn lieve Karel!

Voorlezen kan hij als de beste, momenteel leest hij voor uit:


Aanrader!!! Zoooo mooi, alles van Sjoerd maar dit springt er uit. Gisteren moest ik met natte wangen gaan slapen, mooi mooi mooi...
We lezen elk om beurten een avond. Vandaag lees ik weer voor, uit het Brievenboek van Toon Tellegen. Ook mooi!

In die 200 maanden samen zagen we al roze wolken maar ook geregeld zwarte. Dankzij Karel trokken die voorbij, hij was telkens het gouden randje. Al was de lucht nog zo donker...


Een geweldig lid van de Wolkenclub, die man van mij. Tevens ontwerper van het logo.
En tevens ook een goede verjager van beren op de weg ;)
Hij is mijn favoriete 'Ding Dat Fijn Is' bij uitstek!!!

Ik ben er 36, we zijn bijna 17 jaar samen. Dat is dus bijna de helft van mijn leven.
De mooie helft :)
Ik ben veranderd, hij ook. We gingen verder op ons eigen pad, we groeiden. Maar nooit uit elkaar, steeds meer en meer naar elkaar toe. Elk op ons eigen spoor, dicht genoeg om hand in hand te rijden...
We hebben het goed samen. Hij is goed voor mij.
Waar ik soms iets te veel kleur ben, iets te zwart wit, komt hij af met bemiddelend grijs.
Als ik niet durf, stuurt hij Dingen Die Fijn Zijn op pad.
Hij steunt me, moedigt me aan, begrijpt me.

En aangezien ik een rare ben, vol af- en opwijkingen heeft het ventje vaak zijn handen vol :)
Waarvoor een dikke merci en een dikke kus!
Ik zie je graag Karel, to the moon and back and back and back...

Als kinderen dachten we dat we als volwassenen
niet kwetsbaar zouden zijn. Maar volwassen worden
bestaat juist uit het accepteren van kwetsbaarheid.
Leven is kwetsbaar zijn.
-Madeleine L'Engle-

Nog een liefdevolle dankbare dinsdag gewenst!
Els

16 opmerkingen:

  1. Geniet jij nog maar lang van je Prins op het witte paard! Gefeliciteerd met die 200 maanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lievelijke woorden! Geniet er van met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig lieve Els en ik hoop dat jullie nog eindeloos veel maanden samen op wolken mogen drijven en de maan getuige zal zijn van een liefdevol groeiproces - uitbloeiend tot ultiem geheel in de volle zonnestralen - kleurrijk zonder donkere schaduwen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh lieverd wat heb je een mooie liefdesbetuiging aan je Karel gedaan. Ik krijg er zelfs even tranen van in mijn ogen en ben gewoon super blij voor je, voor jullie. Want zeker weten dat Karel ook zo blij is met jou en er heerlijk van geniet om samen met jou al die dingen die fijn zijn te delen. Nog heel veel maanden samen gewenst! Dikke knuffel van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig verwoord!
    Jouw tekst is ook een mooi lijstje waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig verwoord!
    Jouw tekst is ook een mooi lijstje waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooooooooh!!!!!!!!!!!!! Zo mooi !
    Geniet nog maar zeer zeer lang van mekaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi.... Ik word er stil van... Dikke knuffel voor julle allebei xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sprakeloos van een prachtige liefdesblog
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat verwoord je je liefde mooi! Het ontroert me.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat meisje !!!
    Ik denk dat er iemand wel heel ontroerd gaat zijn met het lezen van zo een mooie liefdesverklaring...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontroerend mooi!!! Beetje laat, maar alsnog dikke proficiat, zoals jullie dat zeggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een ontzettend mooie ode aan een hele fijne man! Van harte lieverds! Jullie doen het zooooo goed samen! x

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!