donderdag 21 mei 2015

Vissen voor de vissen...

Vragen

Vragen dat is als krijgen, niet één van mijn talenten.
Zwak uitgedrukt...
Geven doe ik graag en veel, ik hoef er ook niets voor terug. Het geven op zich maakt me al gelukkig. Mijn probleem met vragen is misschien wel een afwijking maar aangezien ik er aan ga werken noem ik het een op-wijking :)

Wie biedt er mij meer een luisterend oor dan jullie schatjes in Blogland!? Dus omdat jullie zo lief zijn voor mij oefen ik alvast op jullie met vragen, ok?

Hier komt ie dan:
wie heeft er restjes wol voor mij? Dan kunnen jullie passief meewerken aan het verspreiden van geluk via mijn Geluksvissen. Als dat niet fijn is:



Zo zien mijn vissen er uit. Je ziet dat het korte draadjes mogen zijn he, voor het randje rondom of voor het ophang-touwtje.
Met restjes bedoel ik dus echt restjes en geen halve bollen ofzo, dat zou veel te duur worden om op te sturen!

In ruil krijgen jullie dan post terug van mij, met wat mini 'pallulletjes '. Het gaat om het gebaar he, van jullie en van mijn kant.

Ok, ik weet het. Echt goed oefenen in krijgen zou willen zeggen dat ik niets terug geef...
Maar ik begin nog maar net met vragen he. We gaan het nog wat kalmpjes aandoen.
Pas maar op hoor, wie weet wat vraag ik achtereen aan jullie :)

Wie zin heeft stuurt me maar een mailtje, mijn adres staat hier rechts op mijn blog.
Dan wisselen we gegevens uit en kan de post beginnen werken...

Ivm mijn Geluksvissen, hier laat ik misschien niet zo vak foto's zien van mijn Geluksvissen die ik ergens heb achtergelaten maar op Instagram kan je ze vaak in actie zien hoor :)
De teller staat momenteel op 280 vissen en 11 Geluksplanten!

Een eigen Geluk-verspreiden-project kan je natuurlijk ook altijd beginnen, ik hoor het dan graag.


You're off to great places
today is your day!
-Dr. Seuss-


Nog een fijne opwijkende donderdag!
Liefs Els

8 opmerkingen:

  1. je mocht het van me hebben als ik het had:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm... Ik ben een schandaal; ik heb de neiging om die hele kleine restjes weg te gooien... (stout stout stout). Maar ik ga voor je op zoek c.q. verzamelen!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb vast wel voor je ga weekend even ruimen en wol vinden voor je .liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal mijn woldozen eens opruimen sè !
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk, leuk, leuk! ik ga je nu een mailtje sturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel goed want mijn post voor de mega fijne geluksarmbanden is nog niet dichtgeplakt jihaaaaaa
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Even geduld en dan komt het er aan!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve els , bedankt voor je reactie op mijn blog . Ik kom dan natuurlijk bij jou kijken . Wat zie ik allemaal hartverwarmende en possitieve dingen . Heerlijk gewoon ! Ik ga zeker eens piepen bij Tse Tse , die winkel is vlak bij de school van mijn kinderen .
    Als jij daar ook ergens in de buurt woont dan kan ik gewoon draadjes in je bus steken..
    Ik ga je volgen want van dit alles wordt ik heel blij !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!