dinsdag 28 maart 2017

Lief zijn

Lief zijn, zacht zijn...

Lief zijn, dat gaat mij goed af. Lief zijn voor mijzelf...als in tegengesteld aan streng, dat is niet mijn sterkste kant.
Ik probeer, faal, probeer, faal...
Ik werk er aan zullen we maar zeggen ;)






Bij deze ben ik mijzelf dankbaar op Dankbare Dinsdag. Omdat ik zo maar, zonder reden, 2 bossen tulpen heb gekocht. En dat was niet makkelijk, dat was lastig, dat duurde een tijdje en toch, toch heb ik het gedaan! Merci Els!
Pff... raar dat zoiets moeilijk kan zijn... Herkenbaar?

Ad astra per aspera.
-Motto van de staat Kansas-*

Nog een fijne Dankbare Dinsdag lieverds,
Els

*Langs moeilijke wegen bereikt men de sterren.

11 opmerkingen:

  1. Heel goed gedaan! Geniet ervan!
    Lieve groet,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél herkenbaar. Daarom vind ik het zó knap van je! Behalve de vaas waarvan ik op Instagram al aangaf dat ik'm zo mooi vind, zit er óók nog een 'verhaal' achter de tulpen. Dubbelmooi dus, deze foto!
    Geniet van je cadeautje en deze Dankbare Dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das heel mooi daar kun je lekker van genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed zo Els! Dubbel genieten van je tulpen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je jezelf zo verwend hebt vandaag... mooi begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe het bijna elke week, bloemen voor mezelf kopen. Heb er soms ook moeite mee, maar waarom eigenlijk he?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik koop de bloemen in promotie, dan kan ik mezelf ermee verzoenen dat ik zomaar voor mezelf iets koop.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!