dinsdag 19 september 2017

Into the wild

Geweldig mooie cd én film!

Eindelijk is het er van gekomen (lees: heb ik het gedurfd) om de film Into the wild te kijken! Ik was al gek op de cd (Eddie Vedder is geweldig!), die heb ik echt al grijsgedraaid. Maar ik heb nu dus ook de film gezien. (Ik was er al eens aan begonnen maar ben toen redelijk snel gestopt omdat hij me té hard aangreep.)

Into the wild cd én dvd, nu het boek nog :)

Geweldige film, geweldig gejankt :) Eerst zag ik enkel het trieste, ondertussen zie ik ook het mooie. De groei, het echte leven (wholehearted zou Brené Brown zeggen), de liefde, het tot de kern komen,...
Wat is falen, wat is slagen, wat is het doel van het leven, wat is écht leven,...?
Films, boeken, liedjes die je doen nadenken en geen sluitend antwoord geven, ik hou daar wel van. Jullie ook?
Ik mijmer nog wat verder...

#dankbaredinsdag

''In ogenblikken van vertwijfeling telt niet wat waar is of onwaar, maar dat wat ons helpt verder te leven.''
-Roman Gary-

Fijne Dankbare Dinsdag lieverds,
Els

12 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie film maar wat een einde maar mooi dat ze hem gevonden hebben zodat de familie wist wat er gebeurd was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het boek is nog beter (meer zakdoeken nodig) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond het ook zo'n prachtige film, eentje die lang blijft hangen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de dvd aangevraagd bij de bieb, leek me zo mooi.
    Meestal lees ik liever eerst het boek.

    Leuk dat jij hem ook hebt gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm.... misschien nog een keer kijken dan, want het gevoel dat ik er jaren terug van kreeg was niet zó....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Boek gelezen...film gezien..muziek gedraaid en er hangt een poster ervan in de woonkamer. En het 'raakt' mij iedere keer weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze film ligt al jaren in mijn kast en ik heb hem nog nooit gezien! Ik zal hem weer eens opzoeken en me er dan toch maar eens aan wagen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Boek heb ik het eerst gelezen en natuurlijk, de muziek, die kende ik ook al heel goed. Het boek heb ik een paar weken terug voor de tweede keer gelezen. Boek en film, beide tranentrekkend goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij hebben de film met het hele gezin bekeken. De jongens waren toen 16, 12 en 10. Jongste vroeg op een gegeven moment of de film goed af ging lopen. En ik vertelde in volle overtuiging dat hij er een boek over geschreven heeft en het dus goed zou aflopen. Tranen met tuiten!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!