donderdag 14 september 2017

Let it go

Goedemorgen

Dinsdag geen tijd gehad om te bloggen, moest nog even langs de dokter voor mijn werk. Vandaag weer quasi geen tijd wegens extra dagje werken. En eerlijk: ik heb er niet echt veel zin in vandaag. Het is weer om met een boek op de zetel te liggen ;) Eens ik er ben gaat dat wel meevallen maar het is het vertrekken hé...
En daar heb ik een goede tip voor (die ik straks weer op mijzelf ga toepassen). Een opwijking!

Als het tijd begint te worden om mijn speelbroek uit te doen (ja, dat heb ik op 38-jarige leeftijd nog steeds) en mijn werkschoenen aan te doen dan zet ik een cd'ke op. Ik heb quasi altijd een favoriete powersong, zo eentje die ge goed kunt meebrullen en waarop ge kunt dansen. Momenteel is dat voor mij Let it go van Demi Lovato!
En dan dansen alsof niemand je kan zien hé, en kei luid meebrullen (sorry buren)!
Heel de dag ga je dat zwierige nog in je voeten voelen, je heupen gaan blijven wiegen en in je hoofd blijft Demi haar stem weerklinken...
Fijne dag nog!

''Soms is vreugde de bron van je glimlach. Maar soms kan je glimlach de bron van je vreugde zijn.''
-Thich Nhat Hanh-


Liefs Els

4 opmerkingen:

  1. Oooh ja heerlijk keihard meeblèren met de radio. Ik doe dat als onder het poetsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat is een heel mooie opwijking!! Die ga ik onthouden voor als ik ook zo'n "nergens zin in, alleen zin in thuis blijven en een boek lezen en veul chocola eten" bui heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kracht van muziek is zo groot. Het goede liedje en je hoofd en voeten dansen je de dag door :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Muziek kan wonderen doen he. :) Ik luister vaak audioboeken. Vooral 's avonds dan, om zonder te veel gepieker in slaap te vallen. Jij je speelbroek, ik mijn verhaaltje voor het slapen gaan. Haha, dertigers zijn uiteindelijk ook maar grote kinderen he. 😅

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!