dinsdag 12 december 2017

Vele hemels

Druk, druk, druk

Soms is het druk, druk, druk. Al weet je nog zo goed dat dat voor jou niet ideaal is... Maar je hebt niet alles in de hand. Druk op het werk dus. Veel extra uren, dagen, andere shiften,... (Vandaar dat ik nu thuis ben ipv deze ochtend.)

Dan doet een uitje extra veel deugd. Afgelopen zondag was zo een dag. We gingen 's ochtends naar de Cartoons: gezellig! Met 9 mensen in een zaal (waaronder Els Dottermans, tof!), buiten sneeuwde het...



...en binnen huilde ik. En 's avonds gingen we spaghetti eten met ons tweetjes.

Wat een geweldig mooie film is Vele Hemels! Dank u wel aan alle mensen die voor en achter de schermen aan dit pareltje hebben meegewerkt!

Lees zeker eerst het boek van Griet want dat is ook echt een super aangrijpend, mooi boek. Helemaal zoals de film eigenlijk. Dat is ook zo tof, beide op zich zijn geweldig en ze zijn ook quasi hetzelfde (ik heb een probleem met films die niet op het boek lijken...).

Dus snel, snel, snel het boek bestellen daarna u verschansen onder een dekentje en lezen, lezen, lezen. Zakdoeken niet vergeten! En dan gezellig naar de cinema.
Het is er weer voor!


''Ik leer de reis te vertrouwen, zelfs als ik haar niet begrijp.''
-Mila Bron-


Nog een fijne Dankbare Dinsdag
Els

6 opmerkingen:

  1. Het boek staat alvast op mijn leeslijstje voor de komende weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte met de drukte!
    Lieve groet,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Boekverfilmingen zijn nooit hoe ik een boek beleeft heb.
    Fijn dat je zo genoten hebt. Hier is het ook te druk en heb ik daar geen keuzes in. Sterkte van mij X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik las het boek op jouw advies. Wat kwam dat binnen. De film durf ik niet te kijken. Griet is een bijzondere vrouw en schrijfster. Haar laatste boeken staan nog op mijn leeslijst. Hou je taai de komende periode en laat de drukte niet ten koste van je gezondheid gaan. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook al enthousiast! Bertiebo ook. Ik ken zowel het boek als de film niet, maar daar moet misschien maar eens verandering in komen.
    Ik hoop dat er straks weer rustiger tijden aanbreken. Nee, soms hebben we de dingen niet in onze hand. Nee zeggen kan gewoon in sommige gevallen niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga het lezen! Dat is het plan tenminste. Nu nog even ergens tijd vinden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!