zaterdag 11 mei 2013

En de zee was:

Cadzand!

Eerst door niemand geraden en toen door wel 3 madammen juist geraden, lastig voor 'den bompa' ;)
Hij loste dit ouderwets op door 'naamketrek' dus en dat ging zo:





Lien, het 'kaartje met' komt jouw kant uit! Proficiat!!!
(Nog wel een kleine sof ivm Cadzand: na uren speuren hadden we nog steeds geen enkele haaientand gevonden! Zijn die op geraakt of zo?)
Nog een merci aan mijn ventje voor de prijstrekking!

En ook een hele dikke merci aan Marloes voor haar geweldig mooie én lieve post!





Morgen gaan 'de oudjes' weer op stap en ik moet niet werken dus we hebben een hele dag: fijn!
En tegenwoordig is dat 'op stap' meestal letterlijk te nemen, stappen dus:


Links ben ik, geen gezicht, ik weet het. Maar ja, ik draag quasi altijd leggings met een rokje of kleedje...
en het is niet omdat ik stapschoenen heb gekocht dat ik dat ga veranderen he.
Ik voel mij toch al een 'echte', nem :)

Gaandeweg ontstaat de weg om te gaan.
-Peruaans spreekwoord-

Fijne zondag én Moederkesdag!!!
 Liefs Els





11 opmerkingen:

  1. Toffe stappers hé :)
    Ben blij dat het Lien is, heb nog maar net een heel fijn postje van je gehad. Waarschijnlijk heb ik de laatste haaietand, stel je voor :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaja, die liggen allemaal bij jullie thuis zeker ;)
      wij hebben nu mss de laatste zeeboontjes ;)

      Verwijderen
  2. o Cadzand.... nooit geweest! je ziet er harstikke stoer uit met je stoere stappers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Cadzand, echt waar, ik riep maar wat. Haha, maar leuk zeg! Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat jammer dat ik je bericht gemist had, want ik wist dat het Cadzand was. Daar ben ik zelf 2 maanden geleden nog geweest. Mooi strand, hè? Toen was het er trouwens heel erg rustig, bijna niemand te zien.
    Veel stapplezier morgen, Bomma en Bompa.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heel mooi! en die wuppie is van de Albert Heyn in Hulst!!

      Verwijderen
  5. Haha, Cadzand... Kon niet meer missen na die tip van jouw kattebeesten!
    Veel wandelplezier, liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat toch mooi zo je schoenen doe ik ook wel hoor kan ons het schelen ,pijn inde voeten zou erger zijn lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig dat jij de linkse bent, anders begon ik toch wel rare dingen te denken van Karel, zo in zijn legging met bolletjes hahahah :-) Ahja Cadzand, ik zat er ver naast :-) Fijn voor Lien!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!