dinsdag 24 juli 2018

Bed-pret

Lampje

Zoals jullie wel al weten lezen Karel en ik elkaar voor in bed. Toen ik overal zo veel goeds las over Lampje én het boek in de Buchbar zag kon ik niet aan de drang weerstaan en kocht het. En Karel mocht het mij voorlezen in bed;)
Dit weekend was het eindelijk uit. Eindelijk én jammer genoeg!


Het is veel te snel uit en ik wil een vervolg en ik wil dat Karel opnieuw begint en...
Serieus zwart gat.

Lampje is donker en triest en gaat over dood en pijn en verdriet en er niet bij horen. Maar het is ook enorm warm, lief, ontroerend en vrolijk. Het gaat ook over vriendschap, liefde, jezelf zijn, heldenhout,...
Het is magisch en spannend en om te lachen én hartverwarmend.
Het geeft je een schop onder je kont en een hart onder de riem. Lampje vergeet je nooit meer!

Voor kinderen groot en klein. Iedereen houdt van Lampje, vertrouw me maar.
En ik heb zelfs een button die er bij past! #daretobedifferent

Dank u moedige Annet en dank u Karel.
#Dankbaredinsdag

''Je lichaam bevat diepe wijsheid. Vertrouw erop. Leer ervan.''
-Bella Bleue-

Lees ze en hou je fris,
liefs Els

4 opmerkingen:

  1. Sinds ik een luisterboekenabonnement heb kan ik ook echt genieten van boeken. Zelf kies ik toch liefst voor (psychologische) thrillers. Spannend en meestal met een goed einde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, nu had je me toch effe liggen. Toen ik je titels las, dacht ik dat je een speciaal bedlampje had gekocht om in bed te lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt gewoon een levend luisterboek naast je!!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!