Posts tonen met het label babyeendjes. Alle posts tonen
Posts tonen met het label babyeendjes. Alle posts tonen

dinsdag 16 april 2019

Dingen die me vleugels geven

Dankbare Dinsdag:

Al gaat het soms wat moeizaam, er is en blijft genoeg dat me vleugels geeft:


Babyeendjes in de sloot.
Een roze bijbel.
De zon die gaat schijnen.
De solidariteit in Parijs.
Het ontluikende groen, het frisse roze, het stralende wit.
Melo-cakes.
Fijne boeken uit de bib.
Bloeden en daar blij om zijn.
Hyperventileren maar daarna ook best veel lachen.
Lezen, lezen, lezen.

''Je kunt de wind niet veranderen. Maar hoe de zeilen staan, bepaal je zelf.''
-Antoine De Saint-Exupéry-

Wat geeft jou vleugels?
Fijne (werk)-dag! Ik vertrek seffens,
Els

dinsdag 3 april 2018

Baby's

Hoera!

Ik zag al baby lammetjes en gisteren mijn eerste baby eendjes, hoera!
De lente komt er echt aan!
#dankbaar

Ok, het zijn nijlganzen maar dat telt ook :)

Oh mooie dagen...


''Soms volgt geluk door iets te beginnen en soms door iets te beëindigen.''
-Olaf Hoenson-

Nog een fijne Dankbare Dinsdag en voor zij die vakantie hebben: fijne vakantie!
Liefs Els

dinsdag 17 mei 2016

Dankbare dinsdag again

Veel om dankbaar voor te zijn:

Een week geleden had Karel een ongeval met de fiets, op weg naar zijn werk. Naast veel schaafwonden, blauwe plekken en kneuzingen heeft hij ook een barst in zijn dijbeen. Ik ben dus, naast mijn werk, al een hele week verpleegster. Aangezien ik een brave patiënt heb valt dat goed mee hoor, maar toch.

Ik ben dankbaar dat we gisteren toch even naar ons favoriete park konden gaan, Karel op krukken. Ik ben ook dankbaar voor de extra rust die deze wandeling bracht. Op krukken ga je zo veel trager: echt slowwandelen. Je ziet en hoort veel meer, een aanrader ;)

Voor de Wolkenclub!

2 extra benen ;)



Geluksvis.

Waterwolken.



On the road...


Vandaag probeert Karel alweer aan het werk te gaan, hoewel dat me wat zenuwachtig maakt ben ik ook trots op mijn flinkerd!

Ik ben ook dankbaar voor de rust en het voedsel voor mijn ziel dat Moeder Natuur mij keer op keer brengt.

En ik ben ook blij-dankbaar voor de eerste bestellingen die al binnenliepen.
Wie mij extra happy wil maken doet vandaag nog een bestelling :) Dank u wel!

Liefde trekt een olifant door een sleutelgat.
-Samuel Richardson-

Maak er een mooie Dankbare Dinsdag van lieverds,
liefs Els

zondag 26 april 2015

Regen na zonneschijn

Groen en roze

Na zonneschijn komt regen ;)
Ach, alles gaat op en af he. En niets is zeker. Go with the flow...

Moeilijke dagen zijn makkelijker als de zon schijnt. Maar zelfs op grijze dagen is er lente te zien, gewoon wat beter kijken ;)
En loslaten, niet per se de controle willen behouden, maar zo maar wat lopen en zien waar dat je brengt...


Tussen de madeliefjes

waar vlinders fladderen

magnolia's bloeien

en ook weer verwelken

niet erg, de blaadjes zijn nu badjes!

Het is nu tijd voor de seringen om te bloeien

en tijd voor een Geluksvis

en 5 babyeendjes.

Geel is nu de hoofdkleur! Vrolijk he!?

Als al het voorgaande niet hielp, kijk dan deze film!


Moonrise Kingdom is geweldig! Zo anders, zo hartverwarmend. Ik wil direct gaan kamperen en scout worden en Suzy haar boeken lezen en...Sam en Suzy forever:)
Ik denk dat ik Wes Anderson-fan ben. Denk, omdat ik nog maar 2 van zijn films zag.
Maar nu al zin in meer! Zijn er hier Wes fans?

Enne, natuurlijk ben ik de give away niet vergeten. Met een unieke, niet in De Winkel Van Els te verkrijgen Hamertje Tik Broche! #Dingendiefijnzijn :)
Na lang en wijs beraad heeft Mijnheer de Gerechtsdeurwaarder een keuze gemaakt...
en de winnaar is: Moois van M(i)e!
Dikke proficiat! Mail me je adres maar en dan komt het huisje zo snel mogelijk jouw kant uit.

Intuïtie wijst het verstand waar met succes te zoeken.
-J.E. Salk-

Nog een fijne zondag lieverds!
Liefs Els