Groen en roze
Na zonneschijn komt regen ;)
Ach, alles gaat op en af he. En niets is zeker. Go with the flow...
Moeilijke dagen zijn makkelijker als de zon schijnt. Maar zelfs op grijze dagen is er lente te zien, gewoon wat beter kijken ;)
En loslaten, niet per se de controle willen behouden, maar zo maar wat lopen en zien waar dat je brengt...
 |
| Tussen de madeliefjes |
 |
| waar vlinders fladderen |
 |
| magnolia's bloeien |
 |
| en ook weer verwelken |
 |
| niet erg, de blaadjes zijn nu badjes! |
 |
| Het is nu tijd voor de seringen om te bloeien |
 |
| en 5 babyeendjes. |
 |
| Geel is nu de hoofdkleur! Vrolijk he!? |
 |
| Als al het voorgaande niet hielp, kijk dan deze film! |
Moonrise Kingdom is geweldig! Zo anders, zo hartverwarmend. Ik wil direct gaan kamperen en scout worden en Suzy haar boeken lezen en...Sam en Suzy forever:)
Ik denk dat ik Wes Anderson-fan ben. Denk, omdat ik nog maar 2 van zijn films zag.
Maar nu al zin in meer! Zijn er hier Wes fans?
Enne, natuurlijk ben ik de
give away niet vergeten. Met een unieke, niet in
De Winkel Van Els te verkrijgen Hamertje Tik Broche! #Dingendiefijnzijn :)
Na lang en wijs beraad heeft Mijnheer de Gerechtsdeurwaarder een keuze gemaakt...
en de winnaar is:
Moois van M(i)e!
Dikke proficiat! Mail me je adres maar en dan komt het huisje zo snel mogelijk jouw kant uit.
Intuïtie wijst het verstand waar met succes te zoeken.
-J.E. Salk-
Nog een fijne zondag lieverds!
Liefs Els