Oh mooie dagen
Donderdag en vrijdag waren we samen vrij, omdat Karel donderdag verjaarde. We deden enkele fijne dingen, waarvan de nieuwe bib van Mechelen echt een hoogtepunt was. Ik wil daar wonen: voor de rust, de ruimte én de boeken. De spaghetti-avond in café Kamiel was ook weer heerlijk!We deden niet echt grootse dingen en er was ook wel wat minder tofs (zoals naar Ikea voor een nieuwe oven, de oude was een beetje ontploft op woensdag...). Maar het was fijn om veel samen te zijn.
En veel te lezen. Ik las Het klimaat zijn wij uit, geen makkelijk boek maar echt een must read!
Zaterdag moest ik werken. Zondag gingen we, ondanks de regen, nog naar het bos én naar de Ecodroom. We kochten er honing van frambozen, aardbeiensap en sleedoornpruimen. We dronken er vegan soep en aten een vegan muffin: zalig!
Mooie dagen door kleine dingen, daar hou ik wel van! En jij?
| Gevonden! Hoera! |
''Vertrouw op jezelf. Je hoeft niet de gehele weg te zien om de eerste stap te zetten.''
-Martin Luther King-
Fijne #dankbaredinsdag,
Els
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!
