Posts tonen met het label fomu. Alle posts tonen
Posts tonen met het label fomu. Alle posts tonen

dinsdag 27 november 2018

Bieke en Agata

Op een roze zondag

Maanden geleden zag ik foto's van Agata, gemaakt door Bieke Depoorter. Die foto's raakten me en bleven in mijn hoofd rondspoken. Ik was dan ook heel blij toen ik las dat Bieke een solo tentoonstelling kreeg in het Fomu.
Zondag zijn we geweest en het was super indrukwekkend!

Meer foto's op mijn Instagram.




De Sint mag me altijd een foto brengen :)
Naast de foto's van Bieke was ik ook kei hard onder de indruk van het werk van Zanele.

Kunst kan geweldig inspireren, kan voedsel voor de ziel zijn. Kunst kijken geeft mij vooral de goesting om zelf aan de slag te gaan, om de platgetreden paden te verlaten en mijn eigen weg te zoeken.

Daar ben ik dankbaar voor op deze #dankbaredinsdag!


''De angst om te verdwalen ben ik kwijt sinds ik mezelf heb gevonden.''
-?-

Fijne dag nog,
Els